2013. augusztus 25., vasárnap

...erre aztán várhatok!

Egész nyáron vártam, de megállás nélkül, hogy kivirágozzon a kertben az a nagyon ronda bimbó, amiről korábban készítettem fotót. Aztán úgy alakult, hogy pár napig nem voltam itthon. Hát nem kinyílott a drága, pont akkor??!?!?!?!?!!?? Tisztára, mint a Wilson bácsi különlegessége! Ezt nem lehet kibírni!
:D Na, jó, nincs vész! A poén az, hogy amit én virágbimbónak gondoltam, az egy termés éretlen tokja volt. Most, hogy "kész" van, lefotóztam, mert ígértem, hogy megmutatom, mi lett belőle. Hát ilyen kis tündéri szöszök magokkal, százával:







Csodaszép. Megérte várni!


Őőőő.igen, teljesen jogos a kérdés, hogy akkor milyen volt a virág?

A válasz: sajnos gőzöm sincs. Totál lemaradtam róla. Talán majd jövőre "elkapom".

2 megjegyzés:

  1. Nekem is PONT Wilson bácsi jutott eszembe. :D

    De a nevét sem tudod?

    VálaszTörlés
  2. sajnos nem tudom. Játék!!!!! Aki ismeri ennek a növénynek a nevét, írja meg, és cserébe küldök egy pici meglepit! :)
    Hajráááááá!!!!!

    VálaszTörlés

ez az. megjegyzés-űrlap sablon. let's see how it works :)